Gmina Pszów

Szukaj:  Szukaj Szukaj
Wersja dla osób słabowidzących
Wersja dla osób słabowidzących
Wyszukiwanie
Informacje
Urząd Miasta Pszów - Sekretarz Miasta

Symbol wydziału: SE
Nazwa: Sekretarz Miasta
Telefon: 32 716 08 52 Faks: 32 455 86 36
E-Mail: sekretarz@pszow.pl
WWW: http://www.pszow.pl
Miejsce urzędowania: Urząd Miasta Pszów, I budynek, I piętro
Godziny urzędowania: pn, wt, czw 7:30 - 15:30, śr 7:30 - 17:00, pt 7:30 - 14:00
WWW: http://www.pszow.pl
Pokaż na mapie Pokaż na mapie
Pokaż fotokod Pokaż fotokod wizytówki Pokaż fotokod [Kliknij...]
Współrzędne  
50° 01' 53.84"N, 18° 23' 58.81"E  
Godziny pracy urzędu Godziny pracy urzędu:
poniedziałek - wtorek 7:30 - 15:30, środa 7:30 - 17:00, czwartek 7:30 - 15:30, piątek 7:30 - 14:00


Personel wydziału
Alicja Nawrat Sekretarz Miasta

Wyciąg z Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt dla wydziału
SymbolHasło klasyfikacyjne
0121 Organizacja (w tym tworzenie, likwidacja) urzędów obsługujących organy gminy
0124 Organizacja innych jednostek organizacyjnych niż jednostki zależne od gminy
013 Herby, flagi, emblematy, insygnia, odznaczenia, medale lub inne symbole gminy i jej jednostek
0140 Wdrażanie systemu zarządzania jakością
0141 Polityka jakości i księga jakości oraz ich zmiany
0142 Procedury i instrukcje dotyczące zarządzania jakością oraz ich zmiany
0145 Audyty jakości wewnętrzne
030 Wyjaśnienia, interpretacje, opinie, akty prawne dotyczące współdziałania gminy z innymi jednostkami organizacyjnymi
031 Zawieranie i realizacja porozumień gminy z organami administracji państwowej lub samorządowej
033 Nawiązywanie kontaktów i określanie zakresu współdziałania gminy i jej jednostek organizacyjnych z innymi podmiotami lub jednostkami organizacyjnymi na gruncie krajowym
042 Realizacja programów i projektów finansowanych ze środków zewnętrznych
050 Wyjaśnienia, interpretacje, opinie, akty prawne w zakresie reprezentacji i promowania gminy
051 Honorowe obywatelstwo gminy
052 Nadawanie odznaczeń, medali lub innych tytułów przez gminę
060 Wyjaśnienia, interpretacje, opinie, akty prawne dotyczące strategii, programów, planowania, sprawozdawczości i analiz z działalności gminy oraz jej jednostek organizacyjnych
110 Posiedzenia kierownictwa urzędu
1431 Udostępnianie informacji publicznej
1720 Bieżące akta audytu
2320 Wypadki przy pracy
2431 Badania lekarskie w zakresie medycyny pracy
502 Obsługa organizacyjna wyborów
502.1 Obsługa organizacyjna wyborów - Wybory uzupełniające - Okręg nr 6
502.2 Obsługa organizacyjna wyborów - Wybory uzupełniające - Okręg nr 13
502.36 Wybory do Sejmu i Senatu
503 Obsługa organizacyjna referendów
7361 Powiatowa Rada Zatrudnienia

UWAGA! Ten serwis używa cookies. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.  ZamknijZamknij